Učenici uključeni u program produženog boravka sudjelovat će u nekoliko eTwinning projekata tijekom nastavne godine 2024./2025. Cilj odabranih projekata je utjecati na razvoj socijalnih vještina učenika, poticati kod učenika razvoj tolerancije i odgovornosti, omogućiti učenicima kreativne načine učenja,  produbiti već postojeća znanja na njima prihvatljiv i zanimljiv način, razvijati maštu, želju za učenjem i istraživanjem svijeta koji ih okružuje.

U sklopu projekta „U svijetu likovnih umjetnika 7“  učenici će se upoznati s različitim slikarskim rukopisima likovnih umjetnika diljem svijeta. Nakon što se upoznaju s kratkim bigrafskim crticama umjetnika, učenici će svojim dječjim likovnim izražajem pokušati prikazati svoj osobni doživljaj nekih poznatih likovnih djela. Projekt potiče učenike na istraživanje, učenje i stvaranje te također utječe na razvoj  kreativnosti i kritičkog razmišljanja.

Projekt „Škola je škola, a boravak je baš fora 5“ provodit će se tijekom cijele nastavne godine u vrijeme izvođenja organiziranih aktivnosti u produženom boravku. Pritom će se, kroz razne aktivnosti, raditi na osnaživanju niza kompetencija učenika kao što su kreativnost, poduzetništvo, digitalne kompetencije i socijalne vještine. Povezat će se boravci razrednih odjeljenja unutar matične i područne škole, kao i škola partnera u projektu međusobno.

Projekt “100. dan škole” usmjeren je na organizaciju cjelovitog obilježavanja stotog dana školske godine putem različitih aktivnosti koje promiču kreativnost, suradnju i kontinuirano učenje. Kroz sudjelovanje u raznovrsnim aktivnostima, učenici će primjenom inovativnih pristupa aktivnog učenja i timskog rada pridonijeti zajedničkom cilju – proslavi 100. dana škole. Osnovni cilj projekta je međupredmetna integracija nastavnih sadržaja te implementacija suvremenih metoda poučavanja, s posebnim naglaskom na kreativne aktivnosti koje omogućuju učenicima da kroz poticajno okruženje usvoje ključne kompetencije i ishode učenja.

E-TWINNING PROJEKTI U PRODUŽENOM BORAVKU

Tijekom nastavne godine 2024./2025. učenici produženog boravka sudjelovali su u zanimljivom eTwinning projektu pod nazivom „ U svijetu likovnih umjetnika 7“. U sklopu projekta učenici su se upoznali s biografskim crticama i rukopisima poznatih likovnih umjetnika te su svojim dječjim likovnim izražajem pokušali prikazati svoj osobni doživljaj pojedinih poznatih likovnih djela. Jedna od aktivnosti projekta, kojoj su se učenici posebno veselili, uključila je i razmjenu božićnih i uskrsnih čestitki s učenicima iz drugih škola.

Učenici su se upoznali s radom sljedećih poznatih umjetnika: Jackson Pollock, Romero Britto, Alma Thomas, Georges Seurat, Gustav Klimt, Ivan Rabuzin, Josip Generalić, Mirna Sišul, Perla Schippers, Vasilij Kandinski, Vincent van Gogh, Yaacov Agam, Leonardo da Vinci i Keith Haring.

Izrada radova je bila uistinu zanimljiva i zabavna, a završni rezultati su nas oduševili.

Na kraju nastavne godine učenici su ispunili evaluacijske listiće te su tako iskazali svoje zadovoljstvo aktivnostima provedenim u sklopu projekta. Većina je učenika projektu dala ocjenu odličan što sasvim dovoljno govori o njihovoj zainteresiranosti za sam projekt.

Koliko smo bili uspješni u izradi likovnih radova, možete vidjeti u galeriji fotografija.

U nastavnoj godini 2024./2025. učenici produženog boravka sudjelovali su i u eTwinning projektu „Škola je škola, a boravak je baš fora 5“  koji se provodio tijekom cijele nastavne godine u vrijeme izvođenja organiziranih aktivnosti u produženom boravku. S učenicima su se provodile razne aktivnosti poput istraživačkih i literarnih radionica, likovnih i kreativnih radionica te sportskih aktivnosti. U sklopu projektne aktivnosti Penpall povezali su se učenici razrednih odjeljenja unutar matične i područne škole. Sve projektne aktivnosti provođene su s ciljem osnaživanja niza kompetencija učenika kao što su: kreativnost, digitalne kompetencije, matematičke kompetencije, komunikacijske i socijalne vještine te timski rad.

Sve o aktivnostima provođenima u vrijeme organiziranih aktivnosti u produženom boravku moglo se je tijekom nastavne godine pročitati i pogledati na web stranici OŠ Sračinec (Aktivnosti u produženom boravku).

Na kraju nastavne godine učenici su ispunili evaluacijske listiće te su tako pokazali svoje zadovoljstvo projektnim aktivnostima. Većina je učenika projektu dala ocjenu odličan te su iskazali zainteresiranost za sudjelovanje u projektu tijekom sljedeće nastavne godine. Na kraju su učenici i sami predložili dodatne projektne aktivnosti.

Učenici 3. i 4. razreda u matičnoj školi, u okviru eTwinning projekta „100. dan škole“ sa svojom su učiteljicom organizirali  niz zabavnih aktivnosti u produženom boravku. Održali su natjecanje u kojem su učenici imali zadatak napisati što više riječi u sto sekundi, a pomoću aplikacije FaceApp vidjeli su i kako bi mogli izgledati kao stogodišnjaci.  Učenici su sudjelovali i u aktivnosti u sklopu koje su pregledali kataloge i izabrali proizvode koje bi željeli kupiti za iznos od 100 eura. Nakon što su odabrali proizvode, slike istih su izrezali iz kataloga te ih zalijepili na papir zajedno sa cijenama. Na A3 papiru učenili su naslikali i obojili deblo stabla, a zatim su, služeći se temperama i prstima kao kistom, oslikali i oblikovali šarenu krošnju stabla. Cilj aktivnosti bio je prikupiti 100 otisaka prstiju pri čemu su svaka boja i otisak simbolizirali jedinstvenost svakog učenika i učenice, dok je cjelokupno stablo predstavljalo zajedništvo i prijateljstvo unutar skupine. Svaki učenik izradio je i svoju posebnu krunu povodom obilježavanja 100. dana škole. Na kraju veselog tjedna učenicima je učiteljica podijelila i diplome za 100 dana marljivosti, upornosti i dobrih djela.

Skip to content