Učenici 2., 3. i 4. razreda OŠ Sračinec, koji su uključeni u produženi boravak, aktivno su sudjelovali u eTwinning projektu 100. dan škole, obilježavajući ovaj poseban dan kroz niz kreativnih, edukativnih i zabavnih aktivnosti. Ovaj projekt bio je prilika za učenike da se izraze na različite načine, razvijaju svoje vještine i istovremeno uživaju u zajedničkom učenju i igri.
Evo kako su proslavili svoj 100. dan:

1. Kruna za 100. dan škole

Svaki je učenik izradio svoju krunu koristeći unaprijed pripremljene šablone od papira. Nakon izrezivanja oblika krune, učenici su je prilagodili veličini svoje glave. Slijedio je proces ukrašavanja, tijekom kojeg su učenici koristili flomastere i bojice kako bi oslikali krune raznolikim uzorcima, šarama i motivima prema vlastitim idejama.

2. Toranj od 100 plastičnih čaša

Učenici su bili podijeljeni u dvije grupe, pri čemu je svaka grupa dobila po 100 plastičnih čaša. Zadatak im je bio izgraditi najviši mogući toranj koristeći sve čaše, pritom pazeći na ravnotežu i stabilnost konstrukcije. Učenici su surađivali, osmišljavali strategije slaganja te zajednički odlučivali o načinu gradnje kako bi postigli što veću visinu bez urušavanja tornja.

Tijekom aktivnosti razvijali su vještine timskog rada, komunikacije i rješavanja problema, istovremeno testirajući svoje strpljenje i preciznost.

3. 100-godišnje selfie transformacije

Učenike sam fotografirala pojedinačno te sam potom njihove fotografije obradila u aplikaciji FaceApp kako bi vidjeli kako bi mogli izgledati kao stogodišnjaci. Nakon obrade, organizirali smo zajedničko gledanje fotografija, tijekom kojeg su učenici s oduševljenjem i smijehom promatrali svoje transformacije. Aktivnost je potaknula veselu atmosferu, razvijala osjećaj zajedništva i pružila priliku za razgovor o starenju i životnim iskustvima.

4. Uređivanje vlastitih portreta kao stogodišnjaka

Učenici su koristili svoje isprintane fotografije te su ih, uz pomoć različitih materijala poput vate, flomastera i papira, kreativno preradili kako bi sebe prikazali kao stogodišnjake. Dodavali su sijedu kosu od vate, crtali bore, brkove, bradu i naočale te ukrašavali slike raznim detaljima koji simboliziraju starost. Kroz ovu zabavnu i maštovitu aktivnost učenici su razvijali kreativnost, finu motoriku i osjećaj za detalje, istovremeno se zabavljajući i stvarajući duhovite karikature sebe u starosti. Na kraju su s ponosom predstavili svoje radove te su zajedno komentirali i uživali u rezultatima.

5. 100 otisaka prstiju – Drvo prijateljstva

Učenici su temperama naslikali deblo stabla na A3 papiru. Nakon što se deblo osušilo, nastavili su ukrašavati stablo ostavljajući otiske svojih prstiju u različitim bojama kako bi oblikovali krošnju. Svaki otisak prsta predstavljao je doprinos pojedinog učenika, a cilj je bio prikupiti ukupno 100 otisaka kako bi se simbolično obilježio 100. dan škole.

Ova aktivnost potaknula je timski rad, kreativnost i osjećaj zajedništva. Završni rad, šareno stablo ispunjeno otiscima prstiju, simboliziralo je prijateljstvo, suradnju i povezanost svih učenika u boravku.

 

6. 100 tjelesnih aktivnosti

Učenici su se razgibali uz vježbe opisane na PowerPoint prezentaciji, koju su pažljivo pratili. Prezentacija je sadržavala različite zadatke koji su ih poticali na fizičku aktivnost. Učenici su izveli 10 različitih vježbi, svaku po 10 ponavljanja, čime su ukupno obavili 100 tjelesnih aktivnosti. Ova aktivnost bila je osmišljena kako bi se učenici potaknuli na fizičku aktivnost na zabavan i dinamičan način.

7. Koliko riječi možeš napisati u 100 sekundi?

Učenici su ovu aktivnost radili samostalno, svatko za sebe, uz pomoć nastavnog listića. Cilj je bio napisati što više riječi u vremenskom periodu od 100 sekundi. Kada je vrijeme od 100 sekundi isteklo, učenici su završili s pisanjem. Pobjednik je bio onaj učenik koji je napisao najviše riječi.

8. Što možeš kupiti za 100 eura?

Učenici su samostalno pregledavali kataloge i birali proizvode koje žele “kupiti” za 100 eura. Slike i cijene odabranih proizvoda iz kataloga su izrezivali i zalijepili na papir. Nakon što su završili, trebali su zbrojiti ukupne cijene i provjeriti jesu li unutar budžeta od 100 eura.

9. Izrada bedža za 100. dan škole

Učenici su izrađivali bedževe od papira. Svaki je učenik kreirao svoj jedinstveni bedž koji je simbolizirao obilježavanje 100. dana škole.

10. Utrka – tko će prije do 100?

Učenici su igrali društvenu igru u paru, koristeći figurice i kockicu na igraćoj ploči. Zadatak je bio što brže doći do broja 100. Svaki igrač je bacao kockicu i pomicao svoju figuricu za broj koji je pao na kockici. Pobjednik je bio onaj igrač koji je prvi došao do broja 100 na ploči.

11. Matematička torta – bojanka sa zadacima

Svaki je učenik dobio matematičku tortu, odnosno bojanku sa zadacima. Ovu aktivnost smo povezali sa Svjetskim danom matematike, koji se obilježava 1. ožujka. Učenici 2. razreda su imali zadatke vezane uz zbrajanje i oduzimanje do 100, dok su učenici 3. i 4. razreda ponavljali tablicu množenja i dijeljenja. Tijekom aktivnosti, učenici su rješavali matematičke zadatke dok su istovremeno bojili dijelove torte, čime su spojili učenje i kreativnost.

12. EVALUACIJA – nastavni listić

Za evaluaciju su učenici dobili nastavni listić na kojem su trebali napisati koja im je aktivnost bila najzanimljivija povodom obilježavanja 100. dana škole i objasniti zašto. Osim toga, na nastavnom su listiću imali 5 zvjezdica i trebali su obojiti onoliko zvjezdica koliko im se svidjelo obilježavanje 100. dana škole, čime su vizualno izrazili svoje zadovoljstvo i dojmove o cjelokupnim aktivnostima.

13. DIPLOMA ZA 100. DAN ŠKOLE

Svakom je učeniku za 100. dan škole podijeljena plastificirana diploma u znak priznanja za sudjelovanje u aktivnostima povodom 100. dana škole. Diploma je također simbolizirala 100 dana upornosti, marljivosti, veselja, igre i dobrih djela koje su učenici pokazali tijekom nastavne godine.

Skip to content