preskoči na sadržaj
Pedagoški kutak

 

PEDAGOGINJA OSNOVNE ŠKOLE SRAČINEC JE MELITA JEREMIĆ, prof. defektolog koja ima višegodišnje iskustvo u radu s mladima i odraslima.

U svibnju 2000.g. diplomirala je na Edukacjsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje profesor defektolog - smjer poremećaji u ponašnju, a od studenog iste godine radi u OŠ Sračinec. U svom svakodnevnom radu koristi znanja i vještine stečene na spomenutom fakultetu, ali ugrađuje i nova znanja stečena na brojnim edukacijama izvan škole. Licencirani je praktičar NLP-a ( neuro lingvističkog programiranja ). Predavačica je u Centru izvrsnosti za komunikaciju Varaždinske županije.

U školi je voditelj Školskog preventivnog programa, Školskog tima za kvalitetu te Vijeća učenika.

 

O ČEMU MOŽEŠ RAZGOVARATI S PEDAGOGINJOM?

 

- O sebi... svojim emocijama, svom ponašanju...

- O svom odnosu prema drugima... o tome zašto činiš to što činiš...

- O svom (ne)uspjehu... razlozima koji su do toga doveli i načinima na koje možeš postići promjenu...

- O svojim planovima, ciljevima... gdje želiš nakon osnovne škole, što želiš biti...

- O svojim idejama... novim načinima putem kojih doživljavaš svijet oko sebe...

 

VIDIMO SE...  smiley

 

RADNO VRIJEME PEDAGOGINJE

Od ponedjeljka do petka od 8.00 do 14.00 sati.

Svakog drugog utorka - Područna škola Svibovec Podravski ( od 8.00 do 11.00 sati )

Individualni razgovori s roditeljima: svakim radnim danom ujutro prema dogovoru, a poslijepodne srijedom od 15.00 do 16.00 sati.

 

 

ODGOJNO-OBRAZOVNA
DJELATNOST STRUČNIH
SURADNIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI


Razvojno-pedagoška i psihološka djelatnost sastavni je
dio programa rada osnovne škole, čija uloga jest stalno
unaprjeđivanje svih sastavnica odgojno-obrazovnoga rada
u školi i nastavi.
Nositelji razvojno-pedagoške djelatnosti su stručni
suradnici u školi. To su: pedagog, psiholog, defektolog,
socijalni radnik i knjižničar.

 

Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:
- potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,
- prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
- sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
- profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama, interesima i sposobnostima,
- pružaju savjetodavnu pomoć učenicima, roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne              djelatnosti/procesa,
- sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
- sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno-obrazovnih djelatnika,
- istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
- istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa, akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
- rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
- uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
- prate nove spoznaje iz područja pedagogije /psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
- uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
- provode vrjednovanje i samovrjednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.


Rad pedagoga, psihologa, defektologa, socijalnoga radnika i knjižničara usmjeren je na sva područja odgojno-obrazovne
djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.

Ta područja su:
- pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
- neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
- vrjednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
- stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
- bibliotečno-informacijska i dokumentacijska djelatnost.

 

Pripremanje školskih odgojno-obrazovnih
programa i njihove realizacije odnosi se na:

- utvrđivanje odgojno-obrazovnih potreba učenika, škole i okruženja - ispitivanje i utvrđivanje pojava i procesa s ciljem operativnih, dijagnostičkih, znanstvenih i drugih uvida;

- analizu odgojnoobrazovne situacije i pripremu plana odgojnoobrazovnoga djelovanja;

- klasifikaciju, sistematizaciju i pripremu mjera za raznovrsne potrebe i korisnike;
- organizacijske poslove, planiranje i programiranje
rada škole i nastave - planiranje i programiranje rada
svakoga stručnog suradnika;

-sudjelovanje u osmišljavanju i kreiranju kratkoročnoga i dugoročnog razvoja škole, te izradu godišnjega plana i programa rada škole;

- planiranje i programiranje nastave, izvannastavnih aktivnosti i rada stručnih tijela škole;

- provedbu kvantitativne i kvalitativne analize stupnja ostvarenosti ciljeva škole;
- praćenje razvoja i napredovanja učenika;
- profesionalnu orijentaciju;

- suradnju s roditeljima;
- izvannastavne aktivnosti;

- rad stručnih tijela škole;
- planiranje provedbe integrativnih nastavnih i školskih programa;

- pripremu individualnih programa za uvođenje pripravnika u samostalni rad;
- sudjelovanje u planiranju i programiranju javne afirmacije škole;
- ostvarivanje uvjeta za realizaciju plana i programa škole - praćenje cjelokupnoga rada škole i vrjednovanje kvalitete rada i didaktičko-metodičkih uvjeta rada;

- osiguravanje nastavne opreme;

- izradbu nastavnih sredstava i pomagala;

- sudjelovanje u estetsko-ekološkom uređivanju prostora škole;
- poticanje učitelja za primjenu audio-vizualnih sredstava i informatičke opreme u nastavi.

 

 

 

Tražilica



Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Koliko vremena provodiš na mobitelu?






Forum

Korisni linkovi
List DUGA

Dnevni tisak

Internet vijesti

Razno

Trgovine računalnom ...
 • Ve-mil
 • HgSpot
 • ZIT
 • BenComp
 • MelComp
 • EuroTrade

Država , grad , selo....


Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka




preskoči na navigaciju